بزرگترین وبلاگ تخصصی ماهیان آکواریومی


بزرگترین وبلاگ تخصصی ماهیان آکواریومی


آکواریوم


نکاتی درباره ماهی های آکواریوم:

-برخی ماهی های آکواریوم،به صورت طبیعی در رودها،دریاچه ها،زندگی میکنند.

-برخی از ماهی های آب شیرین را به صورت لقاح مصنوعی در آزمایشگاه ها به وجود آورنده اند.

-محیط زیست ماهی های آکواریوم از نظر سختی آب،دمای آب،PHآب و حجم آب بسیار متنوع است.

-برخی ماهی های آکواریوم تخم گذار و برخی زنده زا هستند.

-غذای مورد نیاز ماهی های آکواریوم گوناگون است.

-طول عمر ماهی های آکواریوم بسیار متفاوت است.

-دریک آکواریوم فقط میتوان انواع خاصی ازماهی  هارا نگه داری کرد.



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت20:49---18 تير 1391
دوست من سلام از اینکه با وبلاگت آشنا شدم خوشحالم

من هم دارای وبلاگی در زمینه ماهیان زینتی هستم و از وبلاگ های به روز شده دعوت می کنم تا تبادل لینک یا بنر داشته باشیم

اگر موافقی سری به من بزن خوشحال می شوم
پاسخ:حتما میام ....مرسی که سر زدی ...بازم بیا!!


صدف
ساعت15:35---9 خرداد 1391
اها باشه عزیزدلم پاسخ:بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

صدف
ساعت15:18---9 خرداد 1391
کدوم خب ادرس بزار من برم دیگهپاسخ:برات گذاشتم عزیزم

مونا
ساعت13:54---5 خرداد 1391
سلام وب هاتون عالی بود پردیس جونپاسخ:باشه گلم

صدف
ساعت21:44---4 خرداد 1391
اپمممممممممممممم پاسخ:اومدم گلم......

رز
ساعت10:38---2 خرداد 1391
سلام ممنون که سر زدی نه ادرسی ندارم ازش راستی من عاشق ماهی هستم یه اکواریوم بزرگ هم دارم
پاسخ:سلام عزییییییییییییییییییییییییییییییییییزم بازم بیا


ساناز
ساعت12:52---31 ارديبهشت 1391
سلام عزیزم خوبی ؟
پاسخ:مرسی عزیزم


ساناز
ساعت11:15---30 ارديبهشت 1391
سلام پردیس جووووووووووون هستی ؟؟
پاسخ:آره عزیزم


ساناز
ساعت11:14---30 ارديبهشت 1391
وبت خیلی قشنگه
پاسخ:چشمات قشنگه


مژگان
ساعت22:17---24 ارديبهشت 1391
هدر چطور بود ؟پاسخ:خیلیییییییییییییییییییییییییییییی خوشگل بود عزیییییییییییییییییییییییییییزم مرسی

مژگان
ساعت21:59---24 ارديبهشت 1391
این هدر رو ساختم برات خیلی خوب نشده

با عکسم اهی بخوای هدر بسازی خیلی سخته

http://axgig.com/images/71556731990361326970.jpg

پاسخ:الهی عزییییییییییییییییییییزم مرسی گلم واقعا ممنون :*:*:*:*:*:*:*


رومینا مدیر وب دنیای دیوونه ها
ساعت17:49---24 ارديبهشت 1391
چون دیر به دیر اپ میکنیپاسخ:حالا خدا کنه تو آینده وبم بهترم بشه!!!!!!!!

مژگان
ساعت17:41---24 ارديبهشت 1391
من نمیتونم بهت زنگ بزنم اخه اجازه ندارم به کسی که توی اینترنت باهاش دوستم زنگ بزنمپاسخ:باشه عزیز دلم مامان منم اجازه نمی ده ولی من با سارا جون 2 ساله که دوست صمیمی ام گلم

مژگان
ساعت12:50---24 ارديبهشت 1391
الان میخوام برم توی وب خودم و رومینا عکسای الی رو بذارمممممپاسخ:الان منم میامممممممممممم

مژگان
ساعت12:49---24 ارديبهشت 1391
پردیس جون الی هنوز عکس جدید نگرفته اگر بگیره میذارم تو وبم حتما حتماپاسخ:ok گلم

مژگان
ساعت11:18---24 ارديبهشت 1391
میخوان وبمو هک کنن این ادرس جدیده وبمه

http://latin-news.persianblog.ir/

پاسخ:باشه عزیزم


رومینا مدیر وب دنیای دیوونه ها
ساعت20:59---23 ارديبهشت 1391
عزیزممم ..تو وب جدیدم هم از الیزابت گذاشتم :


LATINSTARS-MARITZALOVE1.PERSIANBLO.IR
پاسخ:اومدم عزییییییییییییییز دلم


رومینا مدیر وب دنیای دیوونه ها
ساعت20:58---23 ارديبهشت 1391
عزیزممم ..تو وب جدیدم هم از الیزابت گذاشتم :

LATINSTARS-MARITZALOVE.PERSIANBLO.IR
پاسخ:اومدم عزییییییییییییییییییز دلم


رومینا مدیر وب دنیای دیوونه ها
ساعت19:33---23 ارديبهشت 1391
اپپپپپپپپپپپپم از الیپاسخ:اومدم عزییییییییییییییییزم

مژگان
ساعت18:53---23 ارديبهشت 1391
سلام پردیس جوووون اره من یاهو مسنجر دارم هر سوالی داری بپرس
پاسخ: باشه گلم


صدف
ساعت14:46---7 ارديبهشت 1391
پاسخ:من بیشتر عزیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییزم:*:*

صدف
ساعت13:57---6 ارديبهشت 1391
سلام عزیز دلم خوبیپاسخ:مرسی عزیز دلمممممممممممممممم همیشه بیا گلمممممممم

رومینا مدیر وب دنیای دیوونه ها
ساعت14:59---5 ارديبهشت 1391
بدو که اپم از الی !!فک کنم جدید باشهپاسخ:اومدممممممممممم عزیییییییییییییییییییییزم:*:*:*:*

رومینا مدیر وب دنیای دیوونه ها
ساعت15:39---3 ارديبهشت 1391
*:*:*:*:*:*: پاسخ:بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس*:*:*:*:

رومینا مدیر وب دنیای دیوونه ها
ساعت21:37---31 فروردين 1391
پاسخ:واقعا که خیلی خیلی آدم پست و کثیفی بوده بوده حالا خوبه سیم کارت پیدا شده .....حالا بعدا حتما بهش بزنگ نگران نشه عزیز دلم

رومینا مدیر وب دنیای دیوونه ها
ساعت21:25---30 فروردين 1391
پاسخ:واییییییییییییییییییییییی گلم واقعا خدا لعنتش کنه عجب آدم هایی پیدا می شه حتما پیامتو بهش میرسونم و جوابشو بهت می گم گل خوشگلم!!!!

رومینا مدیر وب دنیای دیوونه ها
ساعت13:49---27 فروردين 1391
سلاممممممممم عزیزمپاسخ:سلام خوشگلمممممم

صدف
ساعت1:40---12 فروردين 1391
سلام عزیز دلمممممممممممممممممممم



چرابهم سرنمیزنی من سرزدمپاسخ:سلان گلم حتما میام عزییییییییییزم


رضا
ساعت12:49---10 فروردين 1391
سلام

از اینکه به وبلاگتون سر زدم واقعا خوشحالم

واقعا وب زیبایی دارید خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید و مطالبمو بخونید و فکر کنید درموردشون

منتظرم
پاسخ:مرسی بازم سر بزن


رومینا(مدیر وب قبلی الیزابت گوتیرز)
ساعت20:50---8 فروردين 1391
اپم تو وب دنیای دیوونه ها
پاسخ:الان میام گلم فکر کنم از الی جووووووووووونم باشه!!


Amin
ساعت2:27---8 فروردين 1391
Salam pardis jun

mi2nid ke alan harka30 ye mahi eid kharide va unaE ke tajrobeye kamtari az AK daran momkene tasmim begiran ke mahi eideshun ro 2 AK bendazan age mishe yekam darbareye avagebesh tozih bedid mamnoon
پاسخ:سلامممممم ماهی های قرمز عید معمولا مریض اند چون ممکنه قبلا درست نگهداری نشده باشن و اولا که باید اونهارو از جای مطمین خریداری کرد اگر ماهی مریض روداخل آکواریوم بزاریم ممکنه به ماهی های آکواریومی دیگر که اونجا وجوددارن صدمه بزنه و باعث مرگ خودش و ماهی های دیگه بشه من خودم که ماهی های عید رو جدا یا داخل تنگ یا یک آکواریوم کوچکتر نگهداری میکنم مگه اینکه از سالم بودنش مطمین باشم.......بازم ممنون که سر زدیییییی البته من تخصصی تو این کار ندارم فقط چیزایی که می دونم میگم امیدوارم کافی باشه..........مرسی که سر زدی بازم بیا


مژگان
ساعت20:47---7 فروردين 1391
سلام پردیس جون مرسی که بهم سر زدی !پاسخ:مرسی عزیزم وب تو هم قشنگه همیشه سر بزن گلم

m
ساعت12:59---7 فروردين 1391
سلام

شما لینک شدین
پاسخ:مرسی


صدف
ساعت13:53---5 فروردين 1391
واییییییییییییییییی پردیس



چقدرتومهربونی



همین کافیه یابازم بگمپاسخ:مرسی عزیییییییییزدلم تو مهربون تری!!


صدف
ساعت2:48---5 فروردين 1391
سلام پردیس اونم قاطی



کرد این یکی دیگس

http://sadafmana.blogfa.com



حتما بیانظرقشنگتو بذار




پاسخ:باشه گلم میام


رومینا(مدیر وب قبلی الیزابت گوتیرز)
ساعت0:55---5 فروردين 1391
سلام عزیییییزم ..گلم از الی اپ کردمپاسخ:وای ...الی جووووووووووووونم...الان می آم

صدف
ساعت16:19---4 فروردين 1391
سلام پردیس جون من وبلاگم



قاطی کرد یکی دیگه ساختم یه سرمیزنی



پاسخ:اومدم عزیز دلم


رومینا(مدیر وب قبلی الیزابت گوتیرز)
ساعت12:05---3 فروردين 1391
سلام عزیییییییزم.. عزیزم من هر دو تاشونو دوس دارم .. من هم الیزابت رو دوس دارم و هم عاشق ماریتزا هستم !پاسخ:سلام عزیییییییییز دلممممم دلم برات تنگ شده بود!!!
پاسخ:منم عاشق الیزابتم گلممممم


مدیریت ققنوس کده *علیرضا*
ساعت2:45---3 فروردين 1391
سلامم به شما وبمستر عزیز ممنون از این که به وبم اومدید

شما با موفقیت لینک شدید از شما میخواهم تا به وبم بیاید واز درستی لینکتون اطمینان حاصل فرمایید درصورتی که لینکتون مشکلی داشت بهم خبربدید درضمن نظرهم یادتون نره وبازم به وبم بیایید

راستی وب خیلی خوبی دارید
پاسخ: ممنون


صدف
ساعت20:10---2 فروردين 1391
چشم پردیس جونم
پاسخ:مرسی عزیزدلم


صدف
ساعت19:44---2 فروردين 1391
مرسی پردیس عزیزم



سال نوتوهم مبارک



لینکتم کردم



عزیزمپاسخ:ممنون خوشگلم بازم سر بزن گلم


نیلوفر 
ساعت10:38---1 فروردين 1391

سال نو مبارک به منم سری بزن وبت قشنگه ممنون از مطلبت

پاسخ:سال نو شما هم مبارک عزیییزم بازم بیا وبم گلم!!!!!!! آدرس وبتو بهم بده!!



حس__________تنهایی
ساعت22:05---26 اسفند 1390
فراموش کردنت کار سختی نیست!

کافی است دراز بکشم...


چشم هایم را ببندم...


و برای همیشه....


بــمیــــــــرم!


پاسخ:دیگه چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟


رومینا(مدیر وب همه چیز درباره ی الیزابت گوتیرز)
ساعت14:24---23 اسفند 1390
کجایی ؟؟دو تا اپ خوشمل از الیزابت کردم بدو بیاپاسخ:دارم میام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

رومینا(مدیر وب همه چیز درباره ی الیزابت گوتیرز)
ساعت13:56---21 اسفند 1390
لینکت کردم
پاسخ:مرسییییییییییییییییییییییییییییی


رومینا(مدیر وب همه چیز درباره ی الیزابت گوتیرز)
ساعت21:52---19 اسفند 1390
سلام عزییییییییییییییییییییییییزم..
پاسخ:سلام رومینا جووووون بازم سر بزن عزیزم!!!!


حبیبی 
ساعت14:07---16 اسفند 1390

سلام پردیس جان ..



تبریک میگم وبلاگ زیبایی داری با مطالب جالب .



برات بهترین ها رو آرزو دارم ..



شاد و سلامت باشی .

پاسخ:مرسیی عزییییییییییییییییییییزم!!!!!!!!!!!!!!!!



breeze
ساعت19:13---9 آبان 1390
سلام پردیس جون !

وبت قشنگه!

من ماهی ها رو خیلی دوست دارم.

از وبت لذت بردم.
پاسخ:مرسی گلم!!بازم بیا وبم!!


سارا
ساعت14:54---28 مهر 1390
سلام عشقممممممممممم!!!پاسخ:مرسی منم خیلی دوستتتتتتتتت دارم عزیییییزم..!!!!!!!!!

karkhehpour
ساعت18:15---22 مهر 1390
hi dear pardis!

ur weblog is very beautiful!


پاسخ:مرسی عزیییییییییییییزم خیلی دوستون دارم!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Pardis | تاريخ: جمعه 22 مهر 1398برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |