بزرگترین وبلاگ تخصصی ماهیان آکواریومی


بزرگترین وبلاگ تخصصی ماهیان آکواریومی


آنجل خوشگل

سلام دوستان!!

چون ماهی آنجل ماهی مورد علاقه منه تصمیم گرفتم ازش 2تا عکس  خوشگل بزارم عاشقشونم!!

The image “http://www.mcawilliams.com/wordpress/wp-content/uploads/2007/11/angie-the-angel-fish.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

http://animal-world.com/encyclo/fresh/cichlid/images/Altum(Wild)AngelfishWFCiami_C2573.jpg

از نظر من خوشگلترین ماهی آب شیرینه

نظر یادتون نره



نظرات شما عزیزان:

پسر بارون
ساعت21:18---29 اسفند 1390
منم عاشقشونم و با اینکه کلی ماهی دارم این نوع آنجل رو از همه بیشتر دوست دارم راستی تشخیص جنسیت این ماهی کمی دشواره خیلی دوست دارم یه جفت نر و ماده کنار هم داشته باشم خودم یه جفت دارم اما نمیدونم جنسیتشون چیه آیا امکان تکثیر این گونه تو اکواریوم وجود داره ؟
پاسخ:سلام آره تشخیص جنسیتشون واقعا سخته ولی اگه تخم ها و بچه های ماهی از بین نرن و توسط ماهی ها خورده نشن به دنیا می آن حتما راجب تکثیر آنجل مطلب می زارم......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Pardis | تاريخ: شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |